Forever Aloe Vera

För er som missat har jag börjat sälja Aloe vera produkter för ett företag som heter Forever. Du har nöjdkundgaranti i 90 dagar vilket betyder att du får använda produkten tills den är slut och är du inte nöjd får du helt enkelt pengarna tillbaka. Bra va? :)

Här nedan följer lite information om produkterna på bilden.

1. HEAT LOTION 190 kr - Första hjälpen vid trötta och ömma muskler. Går in i huden snabbt och ger en värmande behaglig känsla.

2. PROPOLIS CREME 255kr -Återfuktar torr och fnasig hud både på kroppen och i ansiktet. Tränger snabbt in i huden utan att kladda.

3. ALOE VERA GELLY 190kr -"Plantan på tub". Lugnar, mjukar upp och ger näring. Dämpar ögonsvullnader, svalkar solsveda och brännblåsor samt lindrar klåda t ex efter insektsbett. Jag använder gelly som en dagcreme.

4. ALOE LIPS 45kr
- Innehåller inget vatten och är därför perfekt nu framåt kyligare årstider. Innehåller jojoba och bivax som gör läpparna mjuka och blanka. Även perfekt för torra och spruckna nagelband.


MINA TIPS!
1. Använd heat lotion tillsammans med Propolis creme på trötta eller frusna fötter.

2. Använd Propolis creme tillsammans med Aloe vera Gelly för en återfuktande, lugnande och mjukgörande nattcreme.

Intresserad? Hör av dig till mig via mejl [email protected] ,facebook eller till 0709-618755.

Fler produkter hittar du på http://foreverliving.se

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0