Streetwear

Riktiga softish klädd idag.
Testade med converse och boots om vart annat men fick till slut bli just boots som på bilden. Kommer ju sakna dem hela sommaren plus att jag tycker det var lite ballare :p.

Brallorna fick även hänga med hela dagen på löplabbet och de va riktigt gött att inte gå i tighta jeans.. Tur jag har ett par beiga med att variera med.

Jobb idag va lite tungt iom jag inte hänger med riktigt i svängarna efter sjukan och energiintag förlusten. Plus att det fortfarande är mkt nytt. Men det gick helt ok iaf :).

Chefen min, Micke, var snäll och körde en liten clinic (miniutbildning på ca 15-20 min) med Garmin pulsklockorna för mig. Jag sa till honom att jag tycker det är tråkigt att inte kunna berätta något för kunden om klockorna iom att jag är totalt värdelös på vad de har för funktioner och då direkt tog han tag i detta. Super duper bra enligt mig!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0