>60 kg

När jag gick i 8:an och vägde 58 kg sa jag att jag aldrig skulle väga över 60. Vilket jag INTE lyckades med. Jag har vägt över 60 i ca 7 år men nu ni, nu är jag nere igen!! Vägde mig hos Becca i lördags efter frukost och då låg jag på 59,9... Körde en brunch och var uppe på 60,8 hahaha. Men dagen efter lördagens krök åkte jag till Becca igen på frulle i solen och passade på att ställa mig på vågen. Den visade 59,3 så jag räknar mig officiellt att vara i mellan 50-60 kg klubben :P.

Muskler väger mer än fett. Så frågan är om jag bara förlorat muskler? Men faktum är att en massage kund till mig sa idag att jag såg biffig ut ;p.

Såååå det kanske bara är så att jag blivit av med lite fett dåra. Iaf så är det förjävla gött! :).

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Ida

Gott! Bra jobbat! Kämpa på :)

2012-05-30 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0