Wednesday with friends

Hanmarby Bajen vs Lugi stod för underhållningen. Jag och Sandy bor 20-15 min ifrån varandra och ändå har vi inte setts på evigheter!! Sms som "Jag saknar dig! När ska vi ses?" har gått varmt i telefonen. Nu fick vi äntligen ihop våra scheman och vad är bättre än att umgås på en spännande handbolls match :). Alex hämtade upp Becci efter matchen medan jag och Sandy fortsatte mingla på Malmen (läs donken) ;D.
Bra dag mitt i veckan!

Xoxo
p.s Becci var mkt gladare än vad hon ser ut att vara på singelbilden :p. Och sandy dissade mellanåt för att fjäska in sig hos nå snubbe som tydligen hade en sjukt snygg son höhööh (inte den yngre bredvid)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi bor 10 min ifrån varandra!

Och man måste ju kasta ut sina krokar;)

2012-03-24 @ 18:57:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0