Äntligen!

Något som jag tyckte skulle bli så kul blev... Inte alls speciellt kul. Jag har varit massör på Sats två gånger i veckan sen i december och finally its over! Anledningen till att det inte är kul är för att jag endast är där tre respektive två timmar. Antingen får jag stressa satan från ena jobbet norr om stan till andra jobbet (sats) söder om stan eller så förstör det en hel dag med att gå och jobba mellan 16-18. Inte speciellt kul på fredagarna. Nu väntas nya äventyr och hoppas, hoppas verkligen att det blir bra!

Xoxo

P.s lite bra har det varit då jag träffat härliga kunder och fått träna lite med... Vilket jag iof inte gjort allt för mkt :p. Körde dock 45 min på crosstrainern efter jobb idag och de visade finalen av Sveriges mästerkock på tv, perfa! (tänkte köra 30 men lika bra att dra på när jag ändå ville se hela programmet :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0