Helgen i korthet

Fredag: kollade min blivande lägenhet. Halvt flytt städade min lägenhet. Mor och far fick med sig ett proppfullt släp och bil hem
Iaf. Där bland min Tv, garderob, säng, frys och micro :O.
Liten lättare utgång med 2 rätters, 70 personers middag på Collage kl 01 tillsammans med Christoffer, Therese, Ina och Marthine.

Lördag: Efter jobb drog jag dirr till Becca och Alex (som köpt en sjukt snygg Tv med 3D funktion)Där väntade varmrökt lax och mammas goa raberberpaj som jag beställt :D. Vidare in mot Norra Bantorget för att kolla på Portugal - Tyskland. Sen var det hemdags med tanke på jobb för mig och inflyttning för B&A.

Söndag: Upp och hoppa för att cykla till B&A för pannkaksfrukost och krama M&P hejdå innan jobb väntade.
Efter jobb cyklade jag och mötte upp Ina och Martine för en kaffe/Te på Mälarpaviljongen.


Magisk helg helt enkelt

Xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0