BB Final

Igår var det final i Big Brother och eftersom jag inte har kanalen (gjorde en sista kanal sökning för att kanske-kanske kunna få den)
måste jag idag undvika allt som är med social media att göra: löpsedlar, facebook, bloggar, twitter och radiokaneler som The Voice. Jag tog även bort Camilla på Instagram... hon avslöjar alldeles för mkt :p.

Funderade en stund på att köpa till premium för att kunna kolla men att köpa helårs prenumeration på Tv4 play för en BB final känns lite overkill. Och att ställa klockan på 06 eller sjukanmäla sig från jobb för att kunna kolla på play gratis dagen efter (idag) känns som på snudden av sjukligt beteende? ;).

Så nej, det fick bli 40 min imorse och resterande programtid ikväll innan läggdags. Nu gäller det bara att ha tunnelseende och hög musik i lurarna när man går ute på gatorna :p.

Xoxo

Jag hejjar iaf på Hanna J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0