Östersjö dag 1

Mamma hämtade mig 18.30 på Ronneby flygplats. När vi kom hem till kära Elleholm stod maten på bordet, och nej... jag tror inte det var någon annan än hon som styrt upp maten innan hon körde till mig ;). Rebecca var redan på plats sen tisdagen så vi tog på oss conversen och drog ut på galej i Karlshamn där Kent stod för underhållningen på torget. Vi mötte upp Kidde och Oliver som hade två biljetter över. Uppdraget för oss var att sälja dem. Om vi lyckades? Resultatet ser du på bild här nedan ;). Konserten var bra men Kent är inget band som jag lyssnar på egentligen så för mig var det mer en kickstart på festivalen och får träffa folk :). Tänkte försöka återberätta en, enligt mig och Becca, fantastiskt rolig grej som hände efter att vi blivit avsläppta i stan. Tänk dig in i situationen så kan du nog förstå varför vi började asgarva ;). Efter 3 minuter vid ett övergångställ med trafiklyse där vi står och väntar på grönt medan vi håller på med mobilerna: Becc- jag tryckte ju för länge sen! Varför blir de inte grönt?! JagDet har redan varit grönt en gång. Folk gick ju precis över vägen, hahaha! Vi chansade och gick på röd gubbe. Halvvägs över ser Becca avspärrningen för bilarna och säger "Det får ju inte ens köra några bilar här!!" Båda två viker oss av skratt! Super kul! :p Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback