Gameday!!

Hahha är inte den sjuk så säg!? Jag, gameday? Jajemen! Träningen igår gick ok och folk behövs inför matchen ikväll så nu är det Bajen som ska få smaka på sitt eget blod!!! ;D

Sista jag spela en match va nog 2007 då jag hoppade in under en turnering i sävjö när jag hälsade på becc. De va kort om folk så fick ställa upp :)

Jag vricka till foten igår på uppvärmningen. Föll handlöst på ryggen. Min vanliga reaktion på vrickning.. Såg nog lite kul ut med tanke på att jag stod själv i entrén och hade precis öppnat dörren till ett par :p.
När träningen va slut och jag ställde mig på foten för att stretcha märkte jag hur ont det gjorde, men tänkte inte alls på det under träningen :).

Önska mig lycka till!! :

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0