Dag 3 & 4

Sjukt trött på korv med bröd nu!! 4 lunch i rad.. Ja ni förstår.
Tur vi käkade älgstek på kvällen :).

-Det vatt ju JVM final och vi körde uppesittarkväll med Cluedo, poker, hockey, chips och godis! Martina var den starkaste av oss som , det skär i hjärtat, vann både Cluedo, poker och den enda som var vaken alla 4a perioder!! (jag somna när det va 5 min kvar av 3:e, pappa va smart och tog en powernap i 2:a)

Stort Grattis till JVM gänget som vann i 4:e!! :D

-Pappa, Kim och Linus körde varje kväll Afterski på övervåningen medan frugorna (inte Martina) lagade till middagen :p

Finns mkt att berätta om jag skrivit de direkt, men känns inte aktuellt längre.

Nu är jag på väg till jobb och tuben är sen!! :-/

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va mysigt ni har det! saknar backen ibland..:)

2012-01-11 @ 14:26:10
URL: http://hannamolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0