4 dagar blev 7 timmar

Igår kom pappa med släp till Jkpg för att hjälpa mig flytta ur mina möbler/köksgrejor ur min älskade första egna lägenhet. Jag sålde garderoben och köksmöblerna.. och tur va väl det, annars hade pappa fått köka fram och tillbaka 21 mil enkel resa. Dessutom lämnade vi kvar soffan till nästa helg då tjejen som bor där nu får upp sin soffa av sina föräldrar.. då tar de hem min. Riktigt skönt!!

Jag - Vad är det du läser?
Pappa - Mamma har skickat med en checklista.

Hahahaa!! jag som har funderat på detta en vecka hur vi ska klara oss utan mamma, men hon tänker då på allt :)
Vi som trodde detta skulle bli ett 4 dagars projekt slutade med att vi va klara efter 7 timmar. wunderbar!!
Så igår kväll blev det tacopaj som MAMMA skickat med, godis, chips och så ska det låta :).
Martina & Linus i sängen, pappa på simon&tomas madrass och jag i soffan med benen utanför.. nej, jag har inte växt.. men får lov och sänga att jag känner mig lite längre när jag ligger där med fötterna utanför :P.

Nu blir frukost som MAMMA har skickat med :P (Hon är i Stockholm hos Rebecca om ni undrar :))
Tina kör godis som förrätt och pappa startar upp datorn för melodikrysset :)
Xoxo

Kommentarer
Postat av: patricia

hej, har du någon aning om vart tvbänken på bilden är köpt? :))

2012-01-31 @ 16:12:50
Postat av: Erica

Den är köpt på Ikea tror jag :)

2012-01-31 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0