Lördagslyx

Lördagen bjöd först pappa på en handbollsmatch spelad av mig och mitt lag :).
Becci övade på mamma i salongen inför gesällen.
Vi tog oss sedan till Östermalm för en födelsdagsmiddag på Brolins krog, Undici :).
















Tror inte det är så många som gillar vår familj när vi är ute och käkar. Skrattar så att tårarna rinner till ingenting. Humorn är på högsta .. kanske lägsta nivå och jag älskar den! :D
Jag vill ändå tro att det finns någon där som kanske tycker det är härligt att vi är så pass tighta ändå :)

Martina var såklat saknad. Hon och far min är lika som bär, kläcker en klockren kommentar när man minst anar det :).

Kärlek till min familj och tack för allt under helgen!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0