Stylat om mitt fönster...

Somnade 02 och vaknade upp 03 för att jag höll på att frysa halsen av mig.

Som tidigare sov jag i:
-strumpor
-raggisar
-pyjamas
-morgonrock
-täcke
-överkast.

Gick upp och tog åt mig Thereses tips om att lägga något där det drar vid fönstret. Bakom kuddarna på bilden ligger ett lakan tätt intill. Kuddarna är som ni ser på plats och satte värme elementet på högsta grad plus att jag tog en extra filt och la över mig.

Det var någon som uttryckte sig att jag bor i en iglo. Tror man nu kan dra den liknelsen med -18 ute. Jag måste fixa en termometer för att se hur kallt det är
här inne...

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänker på dig i kylan <3

2012-02-06 @ 07:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0