25 års dagen i bilder!

Smyger på mamma när hon gör frukost från min loftsäng :P


Började gapskratta när jag vände mig om och se dem sjunga nedanför sängen hahahaha!!



Fina ni!!




WEeeeheeey! Bäst att Sthlmarna håller sig inne när jag ska börja trampa!!... eller kanske jag borde fortsätta cykla i korridoren...



Jag till Pappa
- Gött att inte ha en svart cykel faktiskt. Hur mkt mintu jag än druckit kommer jag hitta den bland alla andra cyklar.
+ Jag tar tillbaka Mintun.



Ett måste är smörgåstårta på födelsedagen så när Becci kom hit va de baraa att tugga!





Mamma och pappa åkte hem efter lunchen då de har ett x antal timmar att köra. Becci åkte iväg för att skriva ett prov och jag vatt ensam kvar i min lilla lya med solen strålandes utanför. Tog mig i kragen och färgade håret istället.


Becci kom tillbaka hit för att låna lite make up. Åkte sedan in till söder för att fira med vännerna och tapas...lite väl mkt tapas kanske. Vi trodde helt klar att vi skulle käka 4 var, trodde de va små ju. Men neeej servitören vatt lite smått chockad över vår beställning :P.



Presenter!!! :D

Lite cash kuvert :)


Från systrarna - Va sjutton kan det vara? Tror det kommer komma något från Nelly  :P


Från Bella och Sandra - Awsome, snygg jag kommer vara till våren  då ;)


Från Sanna och Therese - Amazing!!





Tack alla fina som gjorde min födelsedag helt fantastisk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0