Jag och tider... Jag säger då det...

För det första lovade jag att fika med Becci och Bella igår kl 15... Slutade tydligen jobba 16... Det kan vilken åsna som helst räkna ut att jag inte hann.

Eftersom vi ska vara uppvärmda och klara då träningstiden slår på torsdagar löper jag alltid dit.Va helt slut efter jobb så 17.30 slockande jag med klockan ställd på 18.00. 18.35 sprang jag till skanstullshallen för att komma lagom till träningen som börjar 19.00.... Trodde jag...

När jag kom fram 19.50 frågar en tjej i laget som precis kommit dit om jag vill med ut och springa en runda till.. Den tar ca 20 min sa hon.

Jag sa nej iom att vi skulle börja om 10.
Hon fixade lite och frågade mig igen

-Du är säker på att du inte ska med då?
+ 20 min sa du? Vi börjar väl om 10?
- Haha nej vi börjar 19.30
+ Hahaha ja just de ja.. A men då hänger jag på!

Så det blev en 35 min löpning och 1,5 timmes handboll. Kanoners! :D

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0