Vad som kallas måndag morgon

Var tydligen tröttare än jag trodde.
Jag kollade både i söndagskväll och på måndag morgon vart jag skulle för dagen, destination Danderyd vilket betyder att jag ska åka gröna linjen och byta till röda vid Slussen. I Alvik (10 stationer och 16 min efter Slussen) kommer jag på att jag har åkt alldeles för långt. Det var bara att hoppa av och åka tillbaka. Som tur är går tunnelbanorna ofta så jag vatt bara en kvart försenad men var ändå tvungen att ringa och meddela mina kunder. Allting löste sig tillslut :).

När jag masserat en kund i 15 min går brandlarmet (endast köket som strula) så torkade av henne oljan, på med kläderna, gå ut i 10 min, in igen för att fortsätta. Kaos.

Hade en lucka tillsammans med rast så körde 45 min på crosstrainern tillsammans med Malou och "Efter 10" :).

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0