Run!!

Dagen började med en stadig frukost bestående av gröt och ett par mackor. Mätt i buken begav jag mig till Sats vid Medborgarplatsen (3:e anläggningen för veckan :p) och en föreläsning om löpning/puls/kost som höll på i ca 60 min. Jag har ju kunnat allt detta innan då vi läste ämnet i skolan när jag plugga massage, men har tappat allt så va grymt med en refresh för hjärnan.
Efter föreläsningen väntade 60 min löpträning som egentligen skulle hållas till utomhus men med tanke på vädret var det inte speciellt aktuellt. Vi fick ändå ut sjukt bra träning, både kondis och styrka. Perfekt start på dagen!

Hem och lagade till lite spenat/broccoli soppa med ostfylld pangasiusfilé till det kollade två avsnitt av BB ;).

Kände mig lite väl slapp och lägenheten behövde verkligen få sig en omgång. Sagt och gjort, nu skiner den som aldrig förr :).

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0