Det snurrar i min skalle

Jag vill, men kan inte sova!
Det är varmt, der är ljust och jag tänker så sjukt mkt!


...måste vara utvilad till ikväll då jag ska stå baren.

...måste vara utvilad till imon då jag ska hjälpa Becci med massa förberedelser inför kvällen

...måste vara utvilad inför imorgon kväll då vi ska discodansa hela natten lång

...måste plugga till mitt nya jobb som börjar på måndag

...tänker på vad jag ska ha för outfit imorgon

...tänker på vad Becca kommer tycka om min "lek"

...tänker på att jag måste göra bra ifrån mig på jobb på måndag

Jag vill, men kan inte sova!

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt ordar sig alltid. En dag och en sak i taget så går det bäst. Tänk på det så löser sig allt ...

2012-04-27 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0