130 min lördags Work Out

Körde en hej dundrandes work out igår på gymmet.

45 min cross training: 8 övningar á 20 sekunder / 8 repetitioner.
Kände mig inte riktigt slut efter passet så drog på med 25 min på crosstrainern... Inte den bästa intensiteten men ändå. Kände att 15 min löpning på det skulle sitta fint. Sagt och gjort, ställde mig på löpbandet men efter 15 vet jag inte vad som hände, hade mkt mer energi kvar att ge så jag körde på 45 min till och hamnade på över milen :). Efter det var jag totalt slut!!!

Jag gillar träningsvärk... Till en viss gräns, det här är sick! Min röv håller på att sprängas vid varje trappsteg! :O

Men äsch, det är gött ändå :D

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback