Upp och Ner, Ner och Upp

5 timmar buss ner till Jönköping för att dra det sista lasset upp till Sthlm redan imorgon. Inatt får jag låna Martinas och Linus soffa, Tack :).

Skulle så gärna gå på Club Caj som är varannan torsdag. Har aldrig varit där vilket helt sick!! Och nu när jag för en gång skulle får chansen har jag varken kläder eller ork för galej.

Imorgon blir det en fet rensning i mitt förråd för att sortera ut vad jag ska ha med mig till min nya bostad i huvudstaden. Avskyr att sortera bland grejer jag verkligen vill ha! Kommer ju aldrig få plats med lika mkt grejer i en 19 kvm stor lya som i en 44:a i Jkpg. Tur att far och mor kommer upp och hjälper till :).

Love Erica xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0