Tjejkväll Ala Kräm

Haft en grym helg med Therese, Anna, Ann-Marie, Sanna och Ina!!

Letade outfit 2 timmar i stan och slutade med att jag lånade en klänning av Therese. Tack!! :)

Jag, Tess, Anna och Annie hämtade Thai och satte oss på taket i det underbara vädret :)

Sanna och Ina anslöt När tiden närmade sig för lite starkare drycker och surret va igång :).
En vända på handelshögskolans fest innan vi gled ut med våra disco moves på White room ;). P.s Dansade med Darin.. Nästan.. Eller okej. Hans gäng dansade bredvid oss :). Btw så trodde Annie att han va mitt ragg hahaha!

Morgonen där på blev de picknick i Thereses och Annas rum. Underbart mysigt och underbart gott :).

Tack för en toppenhelg tjejer!! :)

Love Erica Xo

P.s försökt lägga upp detta inlägget sen i söndag. Dumma app och dumma blogg.se! :O.. Får se om jag kan få fram några bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0