Massasi?!! Massas!?... Massasi!? Massas?!!

Igår va jag hos min klasskamrat, från massageutbildningen, Linda och masserade/masserades.

Möttes i dörren av hennes helt underbara lilla son Alfons, 3. När han skulle visa mig hans rum stängde han dörren om sig och tyckte antagligen att jag skulle leka med honom ist för att massera hehe.

Vi masserade varandra i ca 75 min var. Mesta dels bestämde vi detta för att vi som massörer också behöver massage men själva behandlingen utformades också till bollande om nya idéer och grepp. Eftersom vi inte jobbar på någon direkt klinik har vi ingen annan massör att prata med om olika behandlingstekniker etc så det här var huuur bra som helst och hoppas vi göra om det snart. Både för kroppen och knoppen.

Vi tänkte först massera varsin dag IOM att det är inte det optimala att ställa sig upp och massera direkt efter att man fått en massage men vi bestämde sen för att ta en liten fika paus mellan. Så jag bakade scones vilket jag tror vatt uppskattat. Alfons fick välja en som han skulle ha till frukost. Och imorse fick jag ett fint mms av Linda :) (bilden)

Tack för igår Linda! Får se till att boka in det här fler gånger! Känner mig lite som en smidig vessla idag :D


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0