Fredag i Jönköping

Ida kom och hämtade upp mig vid stationen med sin limo ;).
En sväng till Ikea för te kupor, osthyvel och nå annat förvarings grejs :p. Gick inom ekholms färg med för sånt där man fäster på fult kakel så det ska bli finare.. Fattar ni?! :p.

Under tiden Ida tränade handboll va jag hemma hos Linus (syrran jobbade), där han bjöd på fiskpinnar och ris som va kokat i en riskokare.. Finns ju inte att misslyckas då :p. Tack!! Kollade på Dexter för första gången och efter ett par
timmar i Tv soffan fick Dexter hoppa ner i min externa hårddisk. Kommer bli en serie att följa i höstmörkret :)

Ida hämtade upp mig efter träningen för att åka tillbaka till henne och Eddie. Där bjöds det på tacogratäng :). Gott gott gott!! Det va faktiskt många timmar
mellan och jag är inte den som säger nej när det bjuds. Äta bör man, annars dör man! Så äre faktiskt! :p.
Idol och Hellenius hörna fick stå för underhållningen :).

En perfekt fredag i Jönköping!!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0