The river flows in me

Är inne i ett göttigt walking stim! Den största anledningen till detta är för att jag inte har något gymkort och kan inte bli av med min energi på något annat sätt. Det är ganska tungt att massera under dagarna inne i en liten skrubb så att få den friska luften där ute är riktigt skönt!

Sover så sjukt mkt bättre om jag rört på
mig under dagen också.

Ska jag inte sticka under stolen med att Magaluf har satt sina spår denna sommaren också. För att äta tomtegröt och julskinka med gott samvete är det aktuellt att försöka ställa kroppen till rätta :p

Ibland vill jag bara börja dansa när det kommer på en grym låt, men det kan man väl inte göra här på sthlms gator? :p får passa på när jag är hem på svenstorpsvägen istället :).

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0