The coulor in My head

Har ni sett den nya metoden Loréal har tagit fram för att färga håret hemma?
Mousse ist för kräm. Jobbar in det som man gör med schampoo.

Syrran är ju frisör och brukar färga mitt hår men hon har mycket att stå i så vill inte vara ivägen. Får be om en klippning lite senare ist :).

Iaf så vatt sådär nöjd med resultatet. Mest utväxten jag var ute efter att få bort och jag borde nog ha låtit färgen sitta i lite mer i botten och mindre i topparna. Så produkten va de Inge fel på :).


Xoxo


Kommentarer
Postat av: Becca

Vad har du gjort!!!!??!!???????? Använd inte sånt skräp!!!! Jag kan hjälpa!!

2011-11-24 @ 14:08:51
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0