Symbolen för kärleken

Kvällen började med en mintu på hotellrummet.
Väl nere på festen vatt det ett glas mousserande och mingel.
Folket trillade in och buffen samt alkoholen slank ner som korvspad i strupen. Sjukt gott! (ja okej... Korvspad är la inte så gott. Men det lät bra när jag tänkte det iaf :p)

Presentöppning, tal, skratt och tårar. Precis som det ska vara :).

En sväng över gatan till centrum för mer sprit och discodans! Avslutades sen med en shot inne på Karlssons igen.

Tog mig upp till 5e våningen på scandic och deckade hårt! Dock med sminket borta och gaddarna rena :p.

Dagen efter (idag) bjöd på hotellfrulle och tid med familjen :). När alla åkt hem utom jag gick vi (Martina, Linus och jag) till Twin för att käka lite middag. Oxfilé pasta är fina grejer!

Tack Martina och Linus för att jag fick komma! Hade varit något knas annars iof... Men ändå :). Hade super kul och man ser på er att ni verkligen är rätt för varandra!

Xoxo

(fler bilder finns på Facebook, gick inte lägga upp här)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd för oss som inte kan se dom , blockerade bilder på fb

2011-11-27 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0