Örebro besök!

Vilda Hilda kom upp igår :D. Blev några timmar på waynes innan vi drog hem till min koja för kvällsmys och packning :)

Det vankas Magaluf reunion!! 4e året för en annan. Kommer bli så sjukt ball! Jag kommer förmodligen checka ut ganska tidigt med tanke på hur mkt alkohol jag konsumerat de senaste 4 månaderna. För att vara exakt - en kväll. Men jag vet att alla kommer börja fylla på vätskedepåerna nu på förmiddagen :p

Ida, roxanne och Johanna dricker vin på tåget upp till Sthlm från Borås.
Hilda dricker vin hemma til scrubs :p.
Johan Ludde Lundh, Hibbe och Soda har Irish coffé frulle i Gävle.
Alla killar som drunknade i Uppsala igår kommer garanterat snart att korka upp.
Många kommer även samlas på Olerays centralen vid lunch så jag kan nog känna mig ganska lugn med tanke på att jag ska jobba 9-15 :O :-/.

Det ska tydligen vara en ny fräschare båt i år. Okej fräschare, men nu när
man börjat hitta på den gamla!?!? Gillar vi inte! :O

(vilda Hilda på bilden)

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0