One week

Igår va jag på mitt första spinning pass sen i april :O. Om det var jobbigt!! Är just tekniken och de muskler man använder. När jag bodde i jkpg cyklade jag överallt och jag minns inte sist jag cyklade nu.. Kanske va på mallis när mamma och pappa hälsade på då vi hade cykel utflykt :).

Känner att min hållning inte är som den en gång varit då jag körde gym regelbundet så fick bli ett par övningar för den med :).

Fick ju ett sats kompis kort av Bella som betyder att man får träna under en vecka. Tack!! :D.
Tänkte registrera mig i söndags så jag fick en full vecka men de hade stängt när jag kom hem ifrån jkpg så nu får jag bara köra i farsta. Men gött att ha ett ställe iaf :).

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0