Hyllning!!

Har varit trött på jobb idag och inför den sista kunden tänkte jag -kommer aldrig klara knåda 50 min.

In kommer en låång kille som precis fyllt 30. Riktigt snygg kropp med perfekt symmetri.
Tycker alltid det är lite jobbigt att massera vältränade killar. Inte såna som pumpat upp sig på gymmet. Men såna där man ser att det är idrotten som satt sina spår. I de flesta fall har de fått mkt massage i sina dar och har alltså endel att jämför med.

Jag va igång och det gick bra. Svårt det där med att massera på ett spa. Ska man ta i som vanligt eller är kunden där för att bara njuta? Men sånt får man försöka läsa av. Iaf så brukar de vilja att man tar i.

När behandlingen var klar säger killen att han är naprapat, att han fått väldigt mkt massage men att min var den bästa han någonsin.
Jag sken upp som en sol.
Att få en sån komplimang av en naprapat eller någon i branschen är hyllning!!
Blev super glad :D. Glömde fråga vart han hade sin praktik. Så om du läser detta kan du skriva vart du befinner dig?! Min kropp behöver skruvas ihop.

Såå efter att jag varit trött typ hela dagen går jag nu från jobb med massor av energi.
Tänk vad kundernas bemötande kan göra mycket :).

Nu tar jag helg! :D

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0