Fina vänner

Jag och becci har varit på ett super hemligt möte idag ;). Nyfiken? Varsågod men du kommer aldrig få veta :p

Åkte sedan hem till Bella och Malin med Becc, Sandra och Lollo för glögg, bella-gjorda lussekatter (supergoda för den!), pepparkakor, julmusik och massa massa skratt! :D

Jag har fina vänner i Sthlm och jag är mer än super glad att jag flyttat hit! Med tanke på att vi alla bor hyfsat centralt är det lätt att ses, vilket verkligen underlättar för trivseln :).


Tack Bella, mycket bra värdinna :D

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill veta om det hemliga mötet!!!! Tell me!!! Hur gick det?

2011-11-24 @ 02:57:48
URL: http://Http://martinaronnysdother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0