Linköping Via Stockholm

Idag blir de 7 timmar massage och 5 timmar i baren. Det låter väl som den bästa dagen? Men grejen är ju den att jag är den som masserar och jag är den som står bakom baren. Såååå :P.
Men först ska jag packa inför min trip till Hufvudstaden och Linköping :).

Imn åker jag till Sthlm vad jag ska göra i där berättar jag en annan gång.

På fredag åker jag och Vickie till Lina i Linköping :D.
Förr i tiden hittade vi på en massa bus :D  Vi har spelat in en film som vi ska kolla på och skratta till. Jag kommer inte ens ihåg en enda grej som är me på filmen, men det sla bli sjukt kul höhöh :P.

Sist vi umgicks var nog på Sweden Rock Festival 2003? hmm. nej nu vatt jag mkt tveksam!! Iaf så var det mycket länge sen och det ska bli fantastiskt kul att träffa er igen :).
Jag har ju bott lite hos Lina under min utbildningsperiod, men vi har inte umgåts tillsammans alla 3.

I stora drag kommer helgen se ut såhär:
fredag- shopping och utgång
lördag- vänner marathon, för det hade vi ofta när vi var yngre :), godis och våran film :).
söndag- mys frukost och prata av oss det sista :)


Lina och Vickie.. jag tror det kommer bli endel snack om Sandviken och om midsommar. hahaha! Det var tider de :).

Slänger upp några bilder på oss från förr haha!

Lina Victoria Jag - på någon 3D film  antar jag :)


I Sandviken


Sandviken.. lite sol skulle nog gynnat ;)


Man måste lära sig att misslyckas för att lyckas här i livet ;)


Förlåt att jag höll fast dig Vickie :P


I Sandviken.. Den veckan alltså. Inte mkt som slår det, wounderbar!! :)


Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om de här damerna.

Men tror jag låter det förbli osagt. Räcker med att vi vet hur underbart vi hade det =).

Jag vet att jag har sparat dikten du skrev till mig Vickie. Skulle vara så kul om jag hittade den till fredag.. men blir nog svårt. Kan tänka mig att den ligger hemma på vinden bland alla skolböcker.
Den var för jädra rolig den =)

Längtar!!!!! =)

Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0