Internationella kvinnodagen 8/3


Idag vill jag hylla alla mina närmaste flickor/tjejer/kvinnor/damer för att ni får min att gråta av skratt, hoppa av glädje och må som en prinsessa :)


Här följer bilder från kvinnorna i min släkt
. utan inbördes ordning såklart :)
Jag vill givetvis hylla mina underbara vänner också. Men ni får inte vara me på bild idag.
Detta inlägg har tagit mig över 1 timme.. leta upp bilder etc. Så släktingar. känn er delaktiga i mitt liv :D
Hittade ingen bild på min underbara moster Cilla. mammas faster Gunnel men ni finns i mina tankar :)
Sedan vill jag även skänka en tanke åt min bortgångna gammelmormor & gammelfarmor. Ni finns för alltid med oss <3


Min älskade Mor


Min två underbara systrar. Martina & Rebecca


Supersöta lilla prinsessa till guddotter. Tuva-Lisa



Fantastiska mormor. Birgit (tomten är jag :P)


Fantastiska farmor. Alice


Gulliga gammel farmor Alva


Amazing kusin & gudmor Mathilde (pappas sida)


Underbara moster Lotta


Underbara moster Ulli


Fina kusin Gabrielle (hittade ingen annan bild. här laddar hon för skott i fotbollstuneringen vi hade på farmors 80 års fest :D Pappas sida)


Härliga Marina (pappas kusins fru) Faster Karin. Kerstin (farmors syster) Mamma.


Lilla söta kusinbarn Doris (gabbes barn) Faster Karin


Härliga Marina. Mamma till kusinerna Frida & Hilda


Fantastiska kusinerna Elvira & Tuva-Lisa (mammas sida)


Fina kusinbarn Elin (Mathildes unge)


Snygga kusin Frida (pappas sida)


Läckra kusin Hilda (pappas sida)


Sockersöta kusin Johanna (mammas sida)


Fina Lina är min nästkusin (pappas sida)




Jag och mina systrar drar till med tummen upp för alla våra fina kvinnor i släkten. Kärlek!


Love Erica


Kommentarer
Postat av: mathilde

Så underbart! Man blir lite tårögd, en styrka att ha så många härliga kvinnor i sin släkt :)

2011-03-08 @ 23:34:30
Postat av: Mamma

Tack för uppmärksamheten du gett oss.

Håller med Mathilde i det hos skriver.

2011-03-09 @ 07:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0