Måste Dag

Idag har jag varit duktig och sorterat bland alla mina papper. upps. fanns visst några oöppnade brev. Men inga viktiga iof... typ från Svenska kyrkan och sånt :P.

Men först tog jag och Ida en morgonpromenad




Fick låna Idas och Eddies
bil så jag kunde göra lite ärenden.. TACK!
- Laga Carrera solbrillor - check
- Byta en kärra till massagebänken - ny check
- Gå tillbaka med söndriga hörlurar - nya check.
- Laga hjulet på resväskan - gick inte :(


Tog cykeln tilll gymmet och skulle pumpa däcket.. Aldrig mer!!! Katastrof pump!! först gick all luft ur. sen pumpa jag upp det lite.. sen tänkte jag pumpa lite till och då gick luften ur igen.. whats the deal liksom?!?!

Gick in en sväng på Team Sportia. Ge mig de här skorna tack!! nu nedsatta med ju.. :-/


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vist är det gott att få undan en massa måsten :-))

2011-03-07 @ 19:59:57
Postat av: charlie

Jag har Lunarglide elite+2 Bästa skon ever!!!

2011-03-07 @ 20:36:59
Postat av: Linda

De skorna har jag! Kanon sköna, så rekommenderar de varmt!:)

2011-03-07 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0