Äntligen!!

Igår låg jag på oeperations bordet för att få bättre självförtroende och kunna bära vilka kläder jag vill.

Tog först en kopp te alldeles för mig själv på Waynes för att lugna nerverna =)



Nya boobies?! Nej för sjutton!! =).
De ska Johan Lundh betala när han blir rik moahaha!! :P

Mina närmaste vänner och familj vet vad det handlar om och ni vill veta få ni fråga mig personligen via mejl :). 

Har velat göra detta sen jag säkerligen var 12 år!
Så jag vet iaf att jag kommer kunna slappna av och känna mig så mkt snyggare sommar =).

Ni kanske ser någon gemensam nämnare mellan de här tre bilderna nedan
som gör att ni kan ha någn fundering iaf? :)







Nååå? :)

Love Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läpparna?????

2011-03-30 @ 10:53:32
Postat av: Ida Camilla

HAHAHA. De skal Johan Lund betale. Herregud, husker den dagen han sa det.. DU er nydelig vennen. Håper du ble fornøyd med det du skulle gjøre! :-)

2011-03-30 @ 12:12:25
URL: http://idapedersen.blogg.no
Postat av: t.

håret ligger på höger axel varje gång. kan de ha något me de att göra? =)

2011-03-30 @ 14:48:49
Postat av: Anonym

Dina öron??

2011-03-30 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0