Linköping Med Lina & Vicantoria

Jisses va huvudet sprängde hela lördagen!! klockan 18 tog vi oss i kragen..
VI BEHÖVDE LUUUUFT!!

Detta gjorde vi igår..från kl 18 då..
- Kollade på filmen vi gjorde 2002 = hahahahha!!!
- Läst citat som Lina skrivit upp sen ungdomen =hahahhaha!!!
- Kollat fotoalbum sen förr = hahhahaha!!!
- Kollat vänner avsnitt (like we always did) = hahahaha!!!
- handlat, bakat pizza = skönt & gott!!!


Kunde inte leva på ostbågar hela dagen liksom


Bakisgodis :P


Bakis mat - Världens fetaste pizza!! Sjukt god med =)


Tog ett kort på teven när vi kollade på filmen från 2002. linslus som man var/är höhöh :D
Här dansar jag till Eminiem tror jag det var hahaha!



Söndagen startade med en grymt mkt nyttigare dag =)



Tog tillfället i akt att träffa min kära klasskamrat Kosta. Blev en tripp bland affärerna för att avsluta med en kopp Kaffe/Te . Riktigt kul att träffa honom igen =)






Ger er lite fler bilder från utgången :)







Hängde med min nästkusin Denny och hans kompis Linus hela kvällen.
Mycket trevligt!! :D




Sådär, det var nog helgen det. Resterande bilder får ni kolla på Facebook :).

Ska kila bort till min kära storasyster nu, käka liban deli (libanesiskt käk) och kolla på den nya svenska serien "Sthlm -Båstad" och BB. Hoppas den är något att ha så vi kan fortsätta med våra söndagar :).

Blir nog ett inlägg om shoppingen ikväll med. Så håll utkik om du är nyfiken :).

Love Erica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0