Sthlm Uppsala

Igår var jag på ett möte i Sthlm. Jag var 40 min för tidigt så gick till ett fräscht café och tog mig en bit mat.
En paj med räkor, fetaost, sparris, spenat & rödlök. Sjukt god! kommer antagligen bli ett favvo hak i gamla stan om jag nu flyttar upp till hösten :)









Mötte sedan upp min vän Leo som slutat jobbet i sthlm och skulle åka mot Uppsala.
Vi hängde endel på Mallis 2008. Riktigt snäll/trevligt/rolig man det där :).
Kändes som det bara var en vecka sen vi sågs. Sjukt avslappnad timme vi spenderade på tåget till Uppsala :). Kom till Jkpg snart Leo!! =)






När jag ändå styr land och rike runt passade jag på att hälsa på Erik med.
Vi har jobbat 2,5 säsonger tillsammans på E4 och ska nu göra en till. Trevligt att träffa kollegorna utanför jobbet också. Blev lite tv och film. Båda var sjukt trött efter dagen och vi slocknade runt 23.. skönt med tanke på att jag skulle upp tidigt :).
btw..Killen har gjort en riktigt snygg tatuering!

bjuder på två lite finare bilder och en ful bild :P
2008


2010


Hoppas syster kommer ner och hälsar på igen :)
2010


Love Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0