Post Av SIMF

Igår sa jag att jag tyckte det var roligt att få post.. inga räkningar, utan post som är för mig liksom :).

Fick hem min första tidning ifrån Idrotts medicinska föreningen igår med :D

Ämnen som tas upp

- Forskningsfront inom skidsporten
- Så påvrkas musklernas prestation av glykogen
- Sprint i längdskidåkning: en komplex tävlingsgren
- Så läggs träningspusslet
- Ökad kunskap på hjärtas funktion
- Nackmuskulaturens arbete vid idrott




Idag blir de jobb på Atlantis 12.30-19.15.
Centrum bar 22-03
Tänkte försöka hinna med ett löppass på gymmet där mellan, men får se hur det blir med den biten :)

Love Erica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad du har att läsa nu då :))

2011-03-02 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0