En Dag I Karlshamn

Jag var ju hemma en sväng i Karlshamn och han med att träffa lite vänner :).

Gammelfarmor och Gunnel (första gången jag träffade mammas faster) kom på besök för att fira mammas födelsedag. Det slank ner en och annan tårtbit i form av både smörgås och bakelse :P
Var mycket rolig att träffa er!





Crusade in till stan för att köpa baby present till Hannas och Roys lilla Neville. (Köpt en present för länge sen, men glömde den i jkpg under min första visit och nu var den för liten. Men hittade enligt mig en mkt bättre present i form av en jätte mjuk gosig filt :)).

Hämtade upp Robin Östlin.. men han vägrade vara med på bild i en barnaffär hahahah!
Jag till Robin - Kom nu farsan så går vi.
Han vatt sådär glad över den kommentaren :P




När jag kom till Hanna satt tjejerna ifrån gymnasiet där med sina fina barn
Maria och Hannes, Josefine och Elliot. Då är det bara jag och Frida kvar. Känns som jag ligger lite efter.. Nej men vi drar väl en säsong på Mallorca till hahhaa! Aja . jag har tid på mig att bilda familj, inget som ska hastas fram. Är otroligt glad över er familjelycka iaf =).
Fick verkligen världens största smile på läpparna när jag såg dem alla samlade. Var nostalgi på hög nivå =).

Hanna bjöd på kladdkaka och jag fick mysa lite med hennes Neville =).
Ni är så fina tillsammans!




Jag längtar till helgen 16 april då jag kommer hem igen,
träffa Hanna och får se Nevilles fina blå ögon igen =)





Efter mitt besök hos Hanna åkte jag till mammas väninna Marianne och masserade henne enligt Lotorps metoden.
Åkte hem för att se Hv71 åka förlora 4e matchen på rad =( äta god mat tillsammans med mor och far.
Slocknade redan 21.45 :O.. alltså innan matchen var slut :P.

Nu måste jag rusa iväg till jobbet. Vi ses ikväll.. tror jag iaf :).

puss så länge!


Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0