Roma vs Lazio 2-0

"FORZA LAZIO ALÉ ALÉ ALÉ!!!" yeaaaah!! Där stor vi MITT i Lazios ståklack! Det kunde faktiskt inte blivit bättre. Upplevelsen blev minst sagt mkt bättre än att sitta på ändan som alla andra åskådare :D.

Utanför Stadium innan matchen!


Alla kvinnor blev visiterade av kvinnor.
Konstigt.. men vissa är känsliga. så kanske är bra de :)
Måste bara tillägga att jag älskar att mitt hår blivit långt igen!!
även att det är uppsatt och flätat. whey :D


Becci mitt i smeten!! :P


Kan ju säga att det inte är zoomat någonting. här stod vi .. Mitt i hahaha


Oj vad du skulle vilja vara där Alex!!! :D




mor, far och storasyster är med i myrornas krig!






Lazio förlora med 2-0.. då kan det se ut såhär. idioter! typ 5 stolar förstördes.


massor med poliser överallt efter matchen


Jag säger tack och det var en riktigt upplevelse att gå på serie A match :)



                                                                                                                                  Love Erica


Kommentarer
Postat av: Bror

Fin fläta :)

2011-03-14 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0