Lördag 12/2 forts...


Mamma fyllde 25 år *hosssst* (vi får väl låta henne tro det ett tag till :P).

Lite bilder här från dagen.
Jag kände mig mkt bättre på kvällen efter ett X antal sängliggandes timmar... :)




Hon fick en cykel.. ser ni att den är gömd bakom alla fantastiska (;P) bilder på oss? :)




Martina var med via Skype. Linus kom och sa hej+grattade också :)


Tårtan Martina ordnade till mor. Gulligt av henne :)


De andra var ute coh gjorde Rom. Mellanlandade i mitt rum med lite energi till mig :)


Här är jag lite piggare :D. På väg för en födelsedags middag :)


En side order som förrätt. Tomatsallad. fräscht!


Carbonaran... blev besviken!! Skulle ju till ett rekomenderat ställe. Men det var proppfullt och kö. Så tog stället brevid. Vi antog de bara hade gäster för att det rekade stället var fullt. Men det trevligt sällskap iaf :)


Mamma gottade sig med ett glas vin. Värd! :)


Tog en tripp till en av de 10 bästa barerna i världen!! Drinkarna var mkt bra! Jag var dock lite besviken på min. Men det var nog bara mina smaklökar.. Pappas strupe tog emot den med öppna armar :P


Det var en ombyggd verkstad. som ni ser så är det inte super het inredning.
Tänk er en verkstad. Hade kunnat bli sjukt ball ju!


Mycket trevliga bartenders iaf.
Killen med det stora smilet gjorde våra drinkar med ett leende på läpparna hela tiden :)

Hemfärd. Vackert!



Love Erica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0