Grattis Till Mig.... Igen =)

Det är kul att få post tycker jag, speciellt när det är något personligt så som brev eller vykort. Inte nå tråkiga räkningar.

Idag fick jag ett grattis på födelsedagen vykort av min älskade lillasyster som just nu befinner sig i Filippinerna :). Jag visste hon skickat för hon frågade innan om jag fått det och jag är mycket glad över att de kom fram till slut :).



Högst upp till höger står det
"Ps. hittade denna bilden och tror på riktigt det är du om 70 år =) ds"

Moahahahahaha!!! Det är ju för sjutton jag nu!! AGDA 75!! (79 i år)






Tack så jätte mycket för kortet syster yster!
Ta vara på tiden som är kvar på din resa!
Du är så himla fin!!
Love you!!


Love Erica


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du fick de till slut! hoppas bananerna far plats i kylen :)

2011-03-02 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0