Två Hjuling

Idag tog jag med mig min cykelnyckel på morgonpromenaden och efter 70 min powerwalk gick jag inom lillsyrran på öster där den där bartendern på Twin.. ni vet Martin Elfström.. bor för tillfället. Han släppte in mig i förrådet så jag fick hämta min älskade pärla.. öööhh En grå killcykel av märket GT är inte så mk pärla det :P.
När jag köpte/fick den i 7:an på högstadie tyckte jag självklart att det var ball med en killcykel. (hade en mintgrön först som var lite flickigare, men blev stulen efter ett par veckor). Alltid varit en pojkflicka. Iof gillat/gillar kläder/smink och göra mig fin.Har ju trots allt åkt konståkning i 12 år :).  Men älskade att leka i skogen, bygga kojor, klättra i träd och spela fotboll med pojkarna på gatan :).
Kan nog fortfarande säga att jag önskar ibland jag var kille pga deras aktiviteter. Lira innebandy en fredagkväll ist för att sitta hemma och kolla på lets dance med en godis skål som många tjejer gör.

Nu har jag iaf tagit hem min cykel och det är himlans skönt om man råkar vara sen till jobb eller något sånt dära :).

 

Snygg tjej höhö.
Mamma har sytt klänningen.
jag åkte till Rock n Roll musik :D
Fin va? :)

 

Love Erica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0