Roma <3



Har jag sagt att jag ska till Rom på fredag?! :D

Mamma fyller hela 50 år så vi ska fira henne med en weekend, fre-mån, till Italy! <3
Vi har varit i Italien två gånger innan men aldrig i Rom, så det ska bli jätte roligt!! :)




Alla säger det är så vackert!
Jag som är väldigt gammalmodig av mig när de gäller städer längtar till alla byggnader och gamla gator :)




Jag slutar jobbet 03.00 på torsdag natt och min buss ner till kastrup går 03.40. jobbar in i det sista!!! :P

På lördagen ska vi nog åka en turistbuss och hoppa av lite vart vi känner för. Kanske släpper av pappa vid någon pub medans vi damer går och shoppar höhöh :D.

La familia i New York City 2007 tillsammans med en guide :)



Söndag blir de fotboll för hela slanten! Derby mellan Roma - Lazio står på schemat! Inte för att jag kan något om lagen, men det kommer bli riktigt häftig stämning/upplevelse iaf :)

 

Hotellet vi ska bo på heter Gabrinus, 4 stjärnor och ligger mitt i centrala Rom.

Enligt kommentarerna ska frukosten vara super - det är ju ett stort plus.

en kass hotell frulle sänker hela standarden tycker jag :P

 

 

 

 

 

Visst ser det romantisk ut?  Me love :)

 

Kommer bli helt underbart att få komma iväg!!! Längtar!!! Wehey!!! :D

 

Vi önskar att Martina och Alex kunde följa med!!

Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0