On My Way

Sitter nu på bussen på väg till Sthlm.. meeen vilken stressig morgon det blev. Varför ska man vara tidsoptimist?!

Jag får gäster i helgen.. eller.. aa. Idas tjocka släkt kommer på besök och iom att vi bor grannar och jag ska  iväg tyckte vi det var perfekt för dem att sova i min lgh.  Men jag han inte dammsuga så skickade nyss ett sms till Jason. Förlåt vännen :-/.

Är det konstigt att jag inte är speciellt nervös? hmm... kanske får tagga till lite.

Detta är vad jag gör på bussen.. höhöh






Lyssnar även på Spotify och nu kom låten Forever med Chris Brown.. Love Love Love that song!!
Jag blir helt varm i kroppen.. otrolig lycka. vill dansa :)... Varför? det vet jag faktiskt inte. härlig låt bara :).


kollade på klipp av sunes sommar.. Här kommer ett klassiskt citat :D
-Åh lakritsbåtar, får man ta?!
+NEEJ för helvete!!
-Tack! =)

 

Love Erica

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0