Leende Guldbruna Ögon

Igår stod jag och Sanna i baren och det var inte en enda kotte kl 22.
Sen bara small det tilll och vi stod inte stilla en minut!!
Det var mat och sprit mässa i Jönköping och Centrum araangerade tyligen efterfesten..Bra koll tjejer :P.
Det är inte ofta vi har den publiken och Nicke dunkade på riktigt gamla goa dängor ur högtalarna som "leende guldbruna ögon" hahaha gött va de :D. Mycket roligt som omväxling :)


Ikväll kör vi 100 dagar till studenten med Kitty Jutbring :D

Bäst du kommer och hälsar på mig en sista gång. För jag tänkte gifta mig (rikt) i Rom.. tror jag ska storma fotbollsplanen och fria till en fotbollsspelare mitt på plan..
vad tror ni om det? psyko? aa lite kanske.. bryr jag mig? aaa lite kanske höhöh :P




Och ni som har hängt med här i bloggen vet ju att direkt efter jobb drar jag mig mot Kastrup för att möta upp pappa, mamma och Becci. Rom, here we come!!! (Rimmade ju. mohahha.. sämst humor. i know. men vadå.. tur man har någon iaf :P)


Är lite stressad nu.. jobbar 13.45-18.16 på Atlantis. sen 21-03 på Centrum.
Nu är det läge att sätta eld i röva på mig.. om man får uttrycka sig så :D

Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0