Ingrosso

I lördags ringde Therese mig och bad mig komma upp till Sthlm för att kolla på Ingrosso (Grym DJ, för er som inte vet :)). 

Jag ringde 5 kollegor med ingen kunde ta mitt pass :(. Förstår dem. är man ledig en kväll har man ju andra planer.

Önskar iaf jag hade varit där. Jag och Therese.. oj oj oj.. Hade blivit bra de :P.

Vi skypade under dagen och hon hade hoppet uppe fram till 16.30.. då tar det sen 4 timmar för mig att åka upp...
Hon var lite ledsen :(



Stackarn var sedan tvungen att sälja biljetterna.. Dock tröstshoppade hon upp dem i söndags. Och de kläderna kommer hon ha kvar, medan Ingrosso är över (jaaa. minnet.. men ändå :))


Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0