Grattis Therese

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Thereses födelsedag :)

Fick ett fint sms av denna vackra fjälla igår
"Kom till Sthlm i helgen!!! Du får biljett till Ingrosso!! :)
en helg med dig är vad jag vill ha!!"

Önskar så att jag kunnat åka upp vännen!! Jag måste verkligen jobba. Var ledig förra helgen pga Rom och kommer vara ledig nästa helg när jag ska till Linköping.

Ska till Sthlm nästa torsdag, men bara över dagen och då jobbar hon :(. Helt ärligt har vi nog inte träffats sen Östersjöfestivalen som är vecka 29 (Juli alltså)



















































Saknar dig! Kärlek till dig ifrån mig på din alldeles egna dag! <3

Love Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0