Good Work!

Som ni kanske läst i förra inlägget vaknade jag kl 7.
Ner i källaren för att slänga in ett par maskiner tvätt och sen en morgonwalk på 45 min.

När jag kom hem, sitter och käkar frulle, skriver Ida på facebook chatten
"Jag har en gratis biljett till Friskis.. ska du med och träna?"

Jag är ju inte den som är den
.. Så.. yes.. träning blev det!!
25 min intensiv crosstrainer. två övningar för biceps och ett rejält bål/mag pass!

Jag tränar alltid själv annars så det va riktigt gött att ha en kamrat med sig :D. Ida är en grym träningspartner!

Nu har jag gjort sjukt god mat och tänkte bjuda er på ett par bilder från träningen plus min sjukt goda mat ;)

Ser ni va svettig jag är på ryggen :O :D


Good Work Ida!! Tack för idag, va grymt roligt! =)


Rotfrukter: Morötter, palsternacka, rödlök, paprika, pressad vitlök, olivolja, svartpeppar, fling salt & timjan.
Biff innehåll:
Blandfärs, ägg, morötter, salt, peppar, kanel, vitlök, lök & hönsbuljong.
lyxade till det med lite vilöksmör så vi håller vampyrerna borta ;P

 

Love Erica

 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack!!

2011-03-29 @ 14:45:35
URL: http://lawayni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0