En Helg

Helgen har gått an trots mkt jobb. Mamma och pappa har varit här vilket betyder god mat på bordet :)
De befann sig i Rebeccas lägenhet då jag jobbade så gick upp dit under lunchen. tar bara 2-3 min att gå. Perfekt!

Jag och mamma kollade på en tråkig melodifesival och käkade fruktsallad med kesella/funlight medan pappa satte sig på puben Ladan och följde Hv71 sisraatch till serie seger. Förmodligen med en öl i näven höhö. Det är bra att pappa kan roa sig på egen hand här i jönköping när han inte vill se tjej-tv :)


Söndags stek.. Står endast på bordet när föräldrarna är i närheten :)



Jag och mamma släppte av pappa vid puben hehe



Syrrans katt Snygging är rolig hon. Ville alltid leka kurragömma :)



Tack för helgen fantastiska föräldrar!!

Pappa - tack för datorväskan och alla dokument :) guld!!

Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0