En Dag Med Jason

Efter att jag och Jason tränat tog vi en promenad upp till A6 för att shoppa lite skor.. visar dem en annan dag :).
Han tycker man ska ta tillvara på vardags motionen och vägrade ta bussen hem, trots att han hade ont i ljumsken och jag i tån. Aja.. bara att bärja traska hemåt då med :P .. tar ca 30 min enkel väg.

Jag gick upp till Becci och hon färgade mitt hår. ska bli spännande att se resultatet imon när håret torkat :).

Nu sitter Jason och jag här i soffan med varsin dator och dricker glögg. mycket trevligt med sällskap faktiskt.. trots att vi inte säger så mkt haha.

Han är snäll är han min kompis...



...knyter till och med mina skor :D



Love Erica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar vara en klippa den där Jason :))

2011-03-23 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0